30 Ocak 2024 Salı

Esenyurt'ta Kampüs Lise Yükseliyor

Gençlerin daha nitelikli eğitim alabilmesi amacıyla hayata geçirdiği “Kampüs Lise” projesinde incelemelerde bulunan Esenyurt Belediye Başkanı Kemal Deniz Bozkurt, “İlçemizin eğitim sorununa çözüm olacak bir proje. Binlerce öğrenci burada eğitim alma imkânı bulacak. Kısa sürede sonuçlarını alarak ülkemize hizmet etmenin gururunu yaşayacağız” dedi.

Esenyurt Belediye Başkanı Kemal Deniz Bozkurt, seçim vaatleri arasında yer alan ve yakın zamanda yapımına başlanan “Kampüs Lise” projesini ziyaret etti. 1 Anadolu lisesi, 1 fen lisesi, 1 imam hatip lisesi, 1 meslek lisesi ve 1 spor lisesini aynı kampüste bir araya getiren projede incelemelerde bulunan Bozkurt, bu proje ile derslik başına düşen öğrenci sayısının azaltılarak gençlerin daha nitelikli eğitim alma imkânı bulacağını söyledi. Bozkurt şöyle devam etti: “Belediye bütçesi için çok önemli bir parayı buraya harcıyoruz. Bu proje, Esenyurt’ta eğitim sorununu çözeceği için bizim için çok önemli. Kısa sürede sonuçlarını alacağız.”




Esenyurt haberleri

#ESENYURT #HABERLERİ GAZETESİ #info
Sonraki Next Post
Önceki Previous Post
Sonraki Next Post
Önceki Previous Post