14 Mayıs 2019 Salı

İmamoğlu Metrobüs Bahattin’in evine konuk oldu



İmamoğlu Metrobüs Bahattin’in evine konuk oldu Ekrem İmamoğlu, Esenyurt Mehterçeşme Mahallesi’nde ikamet eden “Metrobüs Bahattin” lakaplı Bahattin Çağış’ın evine iftara konuk oldu. Ekrem İmamoğlu’nun geleceğini duyan mahalleliler Metrobüs Bahattin’in evinin önünde toplandı. İmamoğlu’na vatandaşların ve çocukların ilgisi yoğun oldu
İmamoğlu sürecin sıkı takipçisiyiz
İstanbul halkının ihtiyaçlarının yoğunlaştığından bahseden İmamoğlu sözlerini şöyle tamamladı:
"İstanbul Büyükşehir Belediyesi sağlıklı bütçe planlamasıyla halkının sorunlarını paylaşmalı. Çözüm üretmelidir. Biz onu hayata geçiriyoruz. Her ne kadar biz sürecin başında olmasak da sürecin sıkı takipçisiyiz. 24 Haziranda zaman kaybetmeden yolumuza devam edeceğimizi biliyoruz
Metrobüs Bahattin kimdir?
Bahattin Çağrış, CNN Türk'e verdiği röportajda 'en büyük hayalinin kendine özel metrobüs almak olduğunu' söylemesiyle gündeme gelmişti. Çağrış, "İstanbul gibi büyük bir şehirde benim en büyük hayalim kendime özel metrobüs almak. Sırf, ayakta işe gidip gelmemek için. Hangi gün oturacağım onu düşünüyorum. Yaklaşık 5 yıldır her sabah oturabilme umuduyla evden çıkıyorum ama bir şekilde oturamıyorum. Oturarak eve gitmenin duygusunu yaşamak istiyorum. Bir gün boş koltuk buldum, oturdum. Onda da yaşlı bir amca denk geldi, 'Evladım yer verir misin?' dedi. 'Tabii ki' dedim. 3-5 saniye oturdum. Amca da tesadüfen son durağa kadar inmedi. Hep böyle ayakta gittim" demişti. Ekrem İmamoğlu da, 31 mart seçimleri sürecinde kendisiyle birlikte metrobüse binerek "Bu işin düzeltilmesi çok zor değil. Ancak biraz ilgisizlik var. Bu işe özel bir sürprizimiz olacak" demişti.

ESENYURT İNFO GAZETESİ 

#ESENYURT #HABERLERİ GAZETESİ #info
Sonraki Next Post
Önceki Previous Post
Sonraki Next Post
Önceki Previous Post