30 Ekim 2018 Salı

Eğitimci yazar Erhan SARICA GESS Eğitim Teknolojileri ve Çözümleri Fuarına katıldı.


Eğitimci yazar Erhan SARICA GESS Eğitim Teknolojileri ve Çözümleri Fuarına katıldı.
İstanbul Esenyurt'ta eğitim yöneticiliği yapan Eğitimci yazar Erhan SARICA GESS Eğitim Teknolojileri ve Çözümleri Fuarında 27 Ekim 2018 Cumartesi günü saat 11:00-13:00 arasında imza günündeydi.BU ADAM BENİM BABAM ve MOBBİNG DE YAPARIM KARİYER DE Kitaplarının yazarı Erhan SARICA şimdilerde ise PELDA (Roman),HERŞEYİMİZ ESENYURT(Araştırma-İnceleme) kitaplarının yazımına devam etmektedir.GESS Eğitim Teknolojileri ve Çözümleri Fuarına yayınevi olan ÖDY Öğretmenim Dergisi Yayınları ile katıldı.

Yazar Erhan SARICA,BESAM Bilgi Eğitim ve Sisyal Araştırmalar Merkezi ,URELDER Uluslararası Rahmet Eli Derneği ,UMADER Uluslararası Mazlumlar Derneği,Diriliş Gençlik Federasyonun da görev almaktadır.
Esenyurt Cumhuruyet İlkokulunda eğitim yöneticiliği yapan yazar Feyyaz Berker ilkokulu kurucu Müdürlüğü yapmış ve bu okulla bölgenin makuz tarihini değiştirmiş Esenyurttan dışarıya doğru olan eğitim göçünü tersine çevirmeyi başarmıştır.

Erhan Sarıca Kimdir?

Erhan Sarıca Kimdir?

Halen İstanbul’da yaşayan SARICA, 1973 yılının Kasım ayında Kayseri’de doğdu.
İlköğrenimini Argıncık İlkokulu’nda tamamladıktan sonra Argıncık Lisesi’nde orta eğitimine devam etti. Mimar Sinan Yapı Meslek Lisesi Harita Kadastro bölümünü okudu. Lise yıllarından sonra Kıbrıs Yakın Doğu üniversitesi Uluslararası İlişkiler Bölümünü kazandı bir yıl Ankara Üniversitesi Tömer’de lisan kurslarına devam etti. Daha sonra maddi yetersizliklerden dolayı eğitim hayatını Türkiye’de 1995 yılında Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği bölümüyle devam ettirdi.1999 yılında mezun olan SARICA aynı yıl Yozgat ta öğretmenliğe başladı. Eğitim öğretim hayatının yanı sıra profesyonel iş yaşamına Gazetecilik ve reklamcılık sektöründe başladı ve pek çok farklı gazetede iş deneyimini artırdı. Gazeteciliğin çeşitli alanlarında tecrübe kazandı. Daha sonra üniversite yıllarında Gazete Mega Van’ı kurdu 





#ESENYURT #HABERLERİ GAZETESİ
Sonraki Next Post
Önceki Previous Post
Sonraki Next Post
Önceki Previous Post