13 Şubat 2018 Salı

Genç Kız İçin 18 Yıl İsteniyor




Esenyurt'ta 8 ay önce tartıştığı nişanlısını tek bıçak darbesiyle öldüren, hakkında 18 yıla kadar hapis cezası istenen genç kızın duruşması başladı

Genç kız savunmasında 

Saldırdı bende bıçakladım dedi
  Bakırköy 16. Ağır Ceza Mahkemesi'nde görülen duruşmaya tutuklu sanık Ayşenur Yılmaz ve 2 taraf avukatları katıldı  Sanık Ayşenur Yılmaz, Ali Ayberk Kahveci  ile 1 buçuk  yıldır nişanlı olduğunu söyleyerek Nikahımıza 4 gün kalmıştı  Evimizi yerleştirmiştik Olay günü de telefonda konuşurken bana bağırdı Neden telefonu açmıyorsun, bakmıyorsun dedi Bende sakin olmasını istedim. Bana defalarca ağır küfürler etti. Ben telefonu kapattım o sıralar ben ailemin evindeydim ali ailemin evine geldi ben o arada mutfağa kaçtım Burada elektrik süpürgesinin sopası ile kafama doğru vuracakken kolumu kaldırıp engel oldum. Üzerime doğru gelmeye devam etti  Ben de bu sırada mutfak tezgahı üzerinde bulunan bıçağı elime aldım ancak aliyi bıçakladığımı farkedemedim dedi

İddianameye göre 3 Temmuz 2017 tarihinde Esenyurt'ta meydana gelen olay şöyle oldu: Evlilik hazırlıkları yapan Ayşenur Yılmaz ve nişanlısı Ali Ayberk Kahveci arasında gün içinde telefonda tartışmalar yaşadı. Anahtarı almak için Ali Ayberk Kahveci, Ayşenur Yılmaz'ın evine gitti. Gün içerisinde telefonda yaşanan tartışmaların devamı niteliğinde Kahveci ile Yılmaz arasında tartışma devam etti. Ali Ayberk Kahveci, nişanlısı Ayşenur Yılmaz'a küfür ederek, eliyle vurdu, sopayla saldırdı. Mutfağa kaçan Ayşenur Yılmaz'ın peşinden gelen nişanlısı Ali Ayberk Kahveci'ye tezgahın üzerinden aldığı bıçakla sol göğüs bölgesine bir kez vurdu. Ali Ayberk Kahveci
kaldırıldığı hastanede hayatını kaybetti. Ayşenur Yılmaz'ın hastanedeyken telefonla akrabası F.A.'yı arayarak olay yerini ve bıçağı temizlemesini istedi. Olayın ardından Ayşenur Yılmaz tutuklandı. İddianamede şüpheli Ayşenur Yılmaz'ın "Haksız tahrik altında kasten öldürmek" suçundan 12 yıldan 18 yıla kadar, tutuksuz şüpheli F.A.'nın ise "Suç delillerini yok etme, gizleme veya değiştirme" suçundan 6 aydan 5 yıla kadar hapis cezasına çaptırılması isteniyor

 

www.esenyurtgazetesi.info ESENYURT GAZETESİ - MEHMET ALİ ARSLAN www.esenyurtgazetesi.blogspot.com.tr

Sonraki Next Post
Önceki Previous Post
Sonraki Next Post
Önceki Previous Post